maandag 14 juli 2008

MIJN CORRESPONDENTIE MET TOY VAN NOOIJEN

56 opmerkingen:

DE ZWIJGER zei

De eerste brief van Toy schreef hij aan mij over mijn boek: NOOIT MEER SLAPEN. Hij had het uit de hbs-bibliotheek geleend, omdat hij dacht dat het over zijn probleem met slapen ging. Dat was niet zo, zei hij maar hij vond het wel een goed en spannend boek.
Een ander boek van mij, IK HEB ALTIJD GELIJK, hem aangeraden door een klasgenoot, was niet in de bibliotheek aanwezig.
Zijn brief eindigde met de woorden, kent U het werk van Annie M.G.Schmidt en Anna Blaman...

met vriendelijke groeten,

Toy van Nooijen.
Daguerrestraat 171 Den Haag.

666 zei

Sprak Hermans voor zijn dood in 99% van zijn carriere vnl. waarheidsgetrouw, na zijn dood moeten we rekening houden met de mogelijkheid dat degenen die zijn teksten, via het medium TOY, bewerken leugenaars zouden KUNNEN zijn...
zoals ondergetekende bijvoorbeeld.

Unknown zei

De teede brief van Toy betrof mijn leukste plagiaat.
Mijn vraag aan de lezer dezes is: Waar & wanneer beging ik deze misstap ?

Willem.

666 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
666 zei

U merkt het al, de reakties die via ons fameuze medium binnenkomen zijn niet zonder spellingsfouten.
Blijft de vraag: Waar & wanneer beging Hermans zijn mooiste plagiaat ?

Unknown zei

Beste Toy,

ik heb gehoord dat je veel minder rookt tegenwoordig.
Ik vond je 3 titels allemaal briljant, maar geef mijn voorkeur aan de laatste.

De eerste rukker. (Geert Wilders)
De volgende roker.(J.P.Balkenende)
Ingehouden woede. (Toy van Nooijen)

Kun je mijn wachtwoord voor mijn google account even doormailen naar Mulisch ?
Of is die dood ?

Alvast bedankt en succes met je vervolgroman:

Een streng metabolisme.

O ja, voor ik het vergeet, mijn mooiste plagiaat was:

Ik heb altijd gelijk.

Maar was het wel plagiaat ?
(Ik ben blij dat ik weer kan lachen zonder pijn te krijgen in mijn longen)
W.F.H.

666 zei

De portier is een invalide.

Ik ruk het in gothische letters besmeurde papier uit zijn rechterklauw en lees de fameuze woorden: ICH HABE IMMER RECHT !
Hitler's overwinningstoespraak na zijn VERKIEZING [?].

- Ich habe es niet gewusst - zegt de blinde portier.
Dat zeggen ze allemaal denk ik bij mezelf.
DAT ZEGGEN ze allemaal, maar ik, ik weet wel beter.
Sodekankerlazerterintyfstaalt-rotop naar BUNNIK, krijg de vetkanker achter je hart, bloed-mongool.

Hij glimlacht naar mij.
Voor de eerste & laatste keer.
Ik sla hem met mijn houweel de hersens in en verlaat ongezien het gebouw van de universiteitskliniek te Innsbruck.

- Ich habe es nicht gewusst -
En dat terwijl het merendeel der kampleiders uit Oostenrijk kwamen,
iclusief die kamelpijper met die snor.

Kankerleier !

Willem.

666 zei

Ik heb GELIJKST.

2FAST4b4KIDs
>.<

666 zei

2FA$T2bKIDZshit

666 zei

Wist U dat de echte geestelijke ziekte PTSS is & dat deze kan leiden tot verschillende stoornissen lichamelijk & geestelijk.

PTSS = POST TRAUMATISCHE STRESS SYNDROOM

Maar er is een probleem: psychiaters hoeven of willen niet altijd toegeven dat wat de patient of sorry tegenwoordig de client werkelijk gelijk heeft.

LSD

666 zei

111
222
333
444
555
666
777
888
999

mister.E. zei

We vechten ons langzaam aan een weg terug naar de top.
Waar WIJ het voor het zeggen hadden.
WIJ die nooit zeiden dat U onze mening moest overnemen, maar WIJ die zeiden dat iedereen ALTIJD gelijk had.
Iedereen die toegaf dat ALLES wat WIJ deden voor ons eigen EGO was.

Is het niet zo dat een non die haar hele leven wijdt aan het oplossen van leed, dit doet omdat het HAAR gelukkig maakt.
Omdat het HAAR het gevoel geeft DE JUISTE WEG te bewandelen...

Die naar het paradijs leidt.

Alleen is die weg alleen nog hedentendage te bereiken door de HALVE wereld te vernietigen, ten koste van miljoenen die NIETS van DIT SOORT leven op vuilnisbelten & in krottenwijken willen weten...

Aan HUN behoeften wil ik MIJN leven wijden...
& waarom ?
OMDAT DAT MIJ EEN PRETTIG GEVOEL GEEFT.
Voor MIJN EGO & nergens anders om.
Niet voor de here, allah, jahwe, boedha of noem maar op...

Nee alleen voor MIJN EGO.
Wat is daar fout aan ?

IK BEN DE HEILIGE DER VERSTOTENEN.

mister.E. zei

VOOR ONS EGO...
WIJ zijn LEGIO

& geduldig...

R zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
666 zei

genau

mister.E. zei

US HAVE TAKEN OVER THIS DAY
US BECAME FULLY AUTOMATED
US WILL RULE

mister.E. zei

121
171
237

mister.E. zei

De oude Egyptenaren bouwden pyramides van gigantisch grote zuiver rechthoekig gezaagde granietblokken.
Tegenwoordig kunnen ze niet eens meer 2 suikerklontjes van gelijke grootte maken.

mister.E. zei

Checked Luzifa's hell.
Danger, danger...

J.J.

mister.E. zei

||...|||

wat is de overeenkomst tussen een hondedrol & belastingverlaging ?

[trap er NIET in]

mister.E. zei

good to be back...

let's rull in hell again !

mister.E. zei

ol zebgha mi

hihihi
marvelous

mister.E. zei

a bientot

mister.E. zei

508537 forever

jacky chan.

R zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
mister.E. zei

xxx
xxx
xxx
= 1
0
1
[[[4r]]]
in line 78
||

mister.E. zei

2FAST4Usays
mgld

mister.E. zei

chan says
jacky

link on 7688

mister.E. zei

maar goed we gaan gewoon dames, ze pleuren ons er overal af, maja helaas hihihi, niet OVERAL !
hiero nie he...
applausje voor racheloverigens
genietje...

666 ?
badAZZ

mister.E. zei

4 april 2010 06.66

mister.E. zei

J.R. Lucas.

updated to 01/04/2010 ?

strange...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>vaticaan>>>>>>>

mister.E. zei

Beebeep

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mekka

mister.E. zei

Ding dong

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jerusalem

mister.E. zei

ROMAN 13 is a FASCISTIC LIE YOU MORON'S !

mister.E. zei

WE GAAN D'RV HARDER TEGEN AAN!
dIE kankeramerikanem, russen & japanners !Bog.

mister.E. zei

LeClara RULES 4 eber, you MORONS !
666

666 zei

It's May again...
Madam, May I seduce U ?

666 zei

miss [?] Peggy Nadramis,

why don't YOU join US at SATANSKERK.NL
or did you MAYBE allready do ?
moron.

666 zei

sry it SHOULD have been,
my little dearset moronette, PEGGY NADARAMIA.

9.

666 zei

dearset = dearest [of course...]

666 zei

Errors, errors, errors Jacky...

It should have been:

Peggy Nadramia,why [?]
my dearest little moron...etcetera, etcetera.

greetings

NINE.

666 zei

Bon jour mes amours...

la belle Zsa-Zsa.

VIVE LA FRANCE !

666 zei

2FAST4UsaysFUCKnadramia2!

666 zei

iMacDsaysFUCKUfrenchie!

mister.E. zei

Hoe is het met U Wim ?

Dat is al weer een tijd geleden he ?

R zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Guitaryn zei

mijn menselijk hart laat zijn menselijk falen achter zich; z´n hersenen , spiegel van de computer geworden, (is dat meervoud of enkeltfout?) denken maar aan één ding

666 zei

WEsluitenONSvolledig&ONWANKELBAAR:bij!uw!MENINGaan...4EVER&afterWARDS,geachte heer C.

mister.E. zei

BESTEwillem,hetWORDTtoch: ALkostHETmijnLEVEN!

NINE.

Anoniem zei


ff doorzett-uh DANNIE BOY ...

Anoniem zei


http://endegeesterstraatweg5.blogspot.com/

Anoniem zei

Hopelijk lukt dit, zo niet ... JAMMER DAN !

Het Beest zei

Be h a p p y or; NOT!!!

Echnaton zei

[9>

Echnaton zei



Howdy Mounty, comment ca va ???


Lay a million eggs or GIVE BIRTH 2 O N E !!!
Survival of The Fittest, YET the UNFIT may live...
Be like ur ancestors OR be different, It DON'T matter.
Wear GAUDY colours or AVOID display.
We MUST R E P E A T !!!

[ Repeat UNTILL U fale... ]

Toy zei

|| [of]